Jak to działa? 

Usługa CallBack (oddzwanianie)

Kiedy jesteś na nudniej imprezie, spotkaniu w domu i potrzebujesz pilnie pretekstu, aby wyjść, to ta usługa jest właśnie dla ciebie. 

Jak to działa?

Klient dzwoni pod numer pod wcześnie udostępniony numer telefonu, wysyła sms, maila lub kontaktuje się z nami na Signalu. Nasz operator oddzwania do Klienta i realizuje zlecenie zgodnie z ustaleniami. Może to być telefon z pracy, telefon od rodziny, znajomych, ze szkoły itd. Wszystko jest ustalone wcześniej, ale oczywiście reagujemy na zmieniające się czynniki. 

Przykładowa rozmowa

Operator: Dzień dobry Aleksander Wolski, bardzo mi przykro, ale w chwili obecnej Pańska obecność w firmie jest nieodzowna. Mamy nieprzewidzianą sytuację. 
Klient serwisu: Oczywiście, skoro jest to tak pilna sprawa w ciągu 20 minut będę na miejscu.


Telefoniczne potwierdzenie terminu


Dzwonimy do ustalonej w trakcie zamówienia usługi osoby w celu potwierdzenia, lub przesunięcia ustalonego w zamówieniu terminu spotkania lub dowolnego, określonego wydarzenia. (delegacji, spotkania służbowego, szkolenia etc.)

Jak to działa?

Kontaktujemy się z osobą dostępną pod numerem podanym przez klienta w zamówieniu (na przykład domownikiem) i prosimy ją o przekazanie Klientowi informacji o konkretnym wydarzeniu (potwierdzenie terminu seminarium, udziału w spotkaniu, wyjeździe służbowym, prezentacji itp.). 

Przykładowa rozmowa

Operator: Halo, Dzień dobry, moje nazwisko Aleksander Wolski, reprezentuję firmę Gamma, czy mogę rozmawiać z panem Janem Kowalskim?
Osoba odbierająca: Pan Jan nie jest w chwili obecnej osiągalny, czy mogę coś przekazać? 
Operator: Dzwonię w sprawie potwierdzenia uczestnictwa piątkowej prezentacji, proszę przekazać, że czekamy na przesłanie prezentacji do akceptacji.

 
Pocztowe potwierdzenie terminu (zaproszenie) 


Wysyłamy list (zawiadomienie, zaproszenie) na podany przez klienta adres. W liście zawarta jest informacja o szkoleniu, seminarium, kursie, wyjeździe służbowym, zaproszeniu na sympozjum itd. List przygotowywany jest na papierze firmowym, wysyłany w firmowej kopercie. Może być wysłany z kilku miejsc w kraju. 


Dedykowany Sekretariat


Do dyspozycji naszego klienta przekazujemy numer telefonu, pod którym zgłasza się zawsze operator. Jeżeli ktoś zadzwoni pod taki numer i zapyta o naszego klienta, odpowiadamy w ustalony wcześniej sposób. Jest nieosiągalny, jest na seminarium, jest na terenie obiektu, wyszedł na obiad, rozmawia z klientem i nie może odebrać prywatnego numeru telefonu, w związku z RODO nie możemy udzielić takich informacji...

Scenariuszy, w jaki sposób można poprowadzić rozmowę jest wiele. Klient także może otrzymać firmowy adres mailowy. Możemy też przygotować witrynę internetową przedsiębiorstwa, wydarzenia, eventu itd. 

To oczywiście nie wszystkie oferowane przez nas usługi. Jest ich znacznie więcej i najczęściej są przygotowywane po indywidualnym określeniu potrzeb danego klienta.