Usługa CallBack (oddzwanianie )

Jeżeli jesteś na nudniej imprezie, spotkaniu w domu i potrzebujesz potrzebujesz pretekstu aby wyjść ,to możesz liczyć na tą właśnie usługę.

Jak to działa?

Klient dzwoni pod numer (otrzymany w potwierdzeniu zamówienia) przeznaczony tylko do obsługi tego serwisu. Po identyfikacji osoby dzwoniącej jako klienta Serwisu system rozłącza go. Następnie operator oddzwania do Klienta i realizuje zlecenie zgodnie z ustaloną wcześniej treścią przekazu.
Ustalenie treści przekazu następuje wcześniej przy pomocy maila badź wiadomości sms wysłanej na podany numer.

Przykładowa rozmowa

operator: Dzień dobry tu mówi Aleksander Wolski , bardzo mi przykro ale w chwili obecnej Pańska obecność w naszej firmie jest nieodzowna -
Klient serwisu: Oczywiście , skoro jest to tak pilna sprawa w ciągu 20 minut będę na miejscu.

 


Telefoniczne potwierdzenie terminu

Dzwonimy do ustalonej wcześniej w trakcie zamówienia osoby w celu potwierdzenia lub przesunięcia ustalonego w zamówieniu terminu spotkania lub dowolnego ,określonego wydarzenia. (delegacji, spotkania służbowego, szkolenia etc.)

Jak to działa?

Kontaktujemy się z osobą dostępną pod numerem podanym przez klienta w zamówieniu (na przykład domownikiem ) i prosimy ją o przekazanie Klientowi informacji o jakimś wydarzeniu (potwierdzenie terminu seminarium, udziału w spotkaniu, wyjeździe służbowym, prezentacji itp. ). Przykładowa rozmowa może wyglądać tak.

Przykładowa rozmowa

operator: Halo, Dzień Dobry, moje nazwisko Aleksander Wolski, reprezentuję firmę Gamma, czy mogę rozmawiać z Panem Janem Kowalskim w sprawie potwierdzenia terminu piątkowej prezentacji ? 
osoba odbierająca: Pan Jan nie jest w chwili obecnej  osiągalny, czy mogę coś przekazać ? 
operator: proszę przekazać że czekamy na potwierdzenie uczestnictwa w prezentacji

 


Pocztowe potwierdzenie terminu ( zaproszenie ) 

Wysyłamy list ( zawiadomienie, zaproszenie )  na podany w trakcie zamówienia adres. Treścią zamówienia jest informacja wraz z zaproszeniem na  szkolenie, seminarium,  wyjazd  weekendowy. W chwili obecnej list może być nadany w kilku miejscach w kraju. 

Można wybrać dwa warianty:

Zaproszenie bez telefonicznej dostępności

Przysyłamy na podany w trakcie zamówienia adres ,zaproszenie lub zawiadomienie o treści określonej w zamówieniu a dotyczące np. spotkania w interesach, delegacji, seminarium, szkolenia  bądź innej ustalonej w zamówieniu okoliczności.

Zaproszenie z telefoniczną dostępnością

Jak wyżej ,lecz udostępniamy kontaktowy numer telefonu pod którym będą Państwo dostępni w czasie trwania konferencji lub delegacji.

Jak to działa

W przesłanym do Państwa zaproszeniu podany jest numer kontaktowy na który może zadzwonić np. domownik by upewnić się o Waszym uczestnictwie. Przykładowa rozmowa może wyglądać tak

operator: Kursy, szkolenia Gamma, Aleksander Wolski w czym mogę pomóc? 
domownik: Dzień Dobry czy mogę rozmawiać z Panem Janem Kowalskim ,uczestnikiem szkolenia? 
operator: Chwileczkę, sprawdzimy na liście uczestników ... tak pan Jan Kowalski z Poznania ... jest.  Pan Jan w chwili obecnej znajduje się w sali prelekcyjnej ,proszę zostawić wiadomość, zostanie ona przekazana zaraz po rozpoczęciu przerwy w prelekcji. 
domownik: proszę o przekazanie żeby zadzwonił do domu

operator oddzwania do Pana Jana Kowlaskiego i informuje go o przebiegu rozmowy. 

 


Do każdej usługi ( z wyjątkiem Zaproszenie bez telefonicznej dostępności ) klient może wybrać sobie rodzaj numeru telefonu na który będzie dzwonił on czy też osoby chcące sprawdzić jego wiarygodność, czy też chcące się z nim skontaktować.

numer ogólny:

klientowi zamawiającemu tę opcję przydzielany jest osobisty numer telefonu z którego będą realizowane zamówione serwisy. Klient może go sobie wpisać do telefonu z opisem np. Gamma, Kursy, Szkolenia, Aleksander itp. Jednakże numer tydzień po zakończeniu zlecenia wraca do puli telefonów Serwisu alibi.zdrada.pl jest dalej używany przez nasz Serwis do realizacji kolejnych zleceń. 
Numer z tej puli przydzielany jest każdemu klientowi za DARMO! 

numer specjalny:

klientowi zamawiającemu tę opcję przydzielany jest osobisty numer telefonu z którego będą realizowane zamówione serwisy. Klient może go sobie wpisać do telefonu z opisem np. Gamma, Kursy, Szkolenia, Aleksander itp. 
Jednakże numer po zakończeniu zlecenia nie wraca do puli telefonów Serwisu alibi.zdrada.pl. Może być używany tylko przez klienta np. podczas kolejnych zamówień. 

 


UWAGA

Istnieje również możliwość przygotowania usługi nie ujętej w naszej ofercie. Wszystko zależy od potrzeb naszych Klientów. Każde zamówienie rozpatrywane jest indywidualnie. 

 

 

   Aktualne promocje



Naucz się jak skutecznie zdradzać

   

 

Copyright by alibi
2003